XV
Non cau pensar, non servís
Lançà-te, non vau arren poga pòc.
Sonque es pès non arrosseguen
a tot eth còs.
Milions d’agulhes clauades
Hèn mau es mans, eth pit,
eth còth, eth cap.
Prumèr non poiràs botjar-te
Ne coordinar respiracion
e moviment.
Tot vièra damb eth temps,
era paciéncia e decision.
Es agulhes desapareisheran,
Pujaran es hormigues,
Tremolaràs a ueitanta grads.
XVI
Abraçadi, un escota taque eth silènci,
L’amorasse e un qué interrogant l’acace
Non, arren
En cap ère musica. Tot aquerò.
Ua scéna ben interpretada,
un bon guion, punet,
pantalha en nere
Quauque son se perdie
ena veu nauta
Se transforme en istoria
Ei net oscura e heireda
Polar
Tèsta damb tèsta, fixament
Sabes aquerò que diden der amor
e es tres ans
Un òc grèu, un silènci de prudéncia
un tremolor, un arrir nerviós
Donques dilhèu ei eth dia dus o tres
XVII
Se convertís en costum.
Li agrade coma sòne, enténer era veu
estampant-se contra es linçòs
E es tres paraules se trinquen
en dètz e set letres
que gessen volant, sigiloses,
entà quedar-se en plafon, flotants
vigilants privades des sònnis
Li agrade sustot que sigue
eth sòn nòm aquerò darrèr que s’enten
abantes de morir temporaument.
XVIII
En barrar es uelhs, i auie mès solei
que quan ère ora de daurir-les.
Un desvelhar estranh, que s’a espandit
des des braci enquiàs pès,
recobrint toti es cornèrs. Esquintada.
Coma s’auesse passat ua net eterna
ena que se sònie mès d’aquerò que se pòt
rebrembar.
Anet me’n di compde que hè dies
que se deisherèn de veir es autes estrelhes